hannafooo

Alla inlägg under maj 2014

Av Hanna Persson - 31 maj 2014 20:09

Nu är jag hos bästa kusinerna och vi ska kolla på gladiatorerna och sen blir det mat :) sen när jag åker hem ska vi förhoppningsvis skypa :D har typ inget liv :'D men på förra inlägget så blev det en massa frågetecken och dom ska inte vara där :) bara så att ni vet ;)

Av Hanna Persson - 25 maj 2014 16:15

Nu har jag kommit hem från min farmor och farfar och där firade vi mig för jag fyller år på onsdag ? och mina systrar va där men min storebror kunde inte komma ? men detta va vad jag fick ? jag är super glad för detta och jag lägger inte upp detta för o skryta ? på onsdag så ska vi fira mig på min mammas sida ? och då kommer det en bild på vad jag fick där ?

Av Hanna Persson - 14 maj 2014 22:03

Jag är ny men det här med blogg men jag tänkte berätta lite om mig själv 

Jag heter Hanna och jag är 11 år 

Mina idoler är The fooo så det kommer nog komma endel bilder på dom  

Och jag kommer att skriva om mitt liv som typ alla andra   


Jag gillar isac elliot 

Omar ( i the fooo ) har vinkat till mig och gett mig en slängkyss   


På instagram så har jag en fanpage som heter fooocrib så följ hjärna den :) 


Jag har varit foooer i snart ett år 


Jag går på dans 


Jag fyller år den 28 maj och då blir jag 12 år och det tycker jag kommer bli super kul 


Jag har velat ha en blogg i typ 2 år och nu är jag jätte glad att jag har en 


Jag kommer göra inlägg från mobilen och datorn 


När jag gör detta inlägget lyssnar jag på The fooo och Isac elliot ( inte för att det va så mycket om mig men ändå )


min dröm är att få en kram av alla i the fooo 


mina favorit färger är blå och grön 


Det va typ allt om mig eller det jag kommer på nu    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg ♥ hoppas att ni gillar den ♥♥♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni? Att jag ska...
 Uppdatera oftare?
 Lägga ut mer bilder?
 Ha en bild till varje inlägg?
 Uppdatera mindre?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards