hannafooo

Alla inlägg under juni 2014

Av Hanna Persson - 28 juni 2014 18:31

Hej! :) jag har inte orkat uppdatera så lat är jag ne men jag tänkte inte på bloggen :) men idag har det varit ett riktigt skit väder det har regnat och åskat hela dagen :( o nu ligger jag i sängen och fryser jag ska precis börja titta på en ny serie eller ny och ny men det är orange is the new black jag tycker att den verkar bra så vi får väll se vad jag tycker sen hehe det är den första serien som jag kollar på :D haha ne men nu ska jag kolla på första avsnittet jag kollar på swefilmer föresten :)
Det är någon som spelar jätte hög musik här i lägenheten det dunkar as mycket haha :D men nu ska jag börja så hej då :)

Av Hanna Persson - 20 juni 2014 13:23

Glad midsommar på er <3 nu ska jag strax åka till min pappa och där ska vi fira midsommar och jag ska nog göra en tårta :) men jag få se hur jag gör ;) det kommer fler bilder sen :)

Av Hanna Persson - 19 juni 2014 19:53

Nu är midsommar naglarna klara :) nagelacken jag använde va ett nyon rosa nagelack från S.T.Y.L.E?ett nyon grönt nagelack från la femme beauty?och ett glittrigt nagelack ifrån china glaze i nr 832 Nova? sen tog jag bara ett stärkande nagelack och ett vanligt base coat ? imorgon kommer bilder på min outfit ?förlåt för att mina naglar ser hemska ut ?

Av Hanna Persson - 19 juni 2014 12:54

Nu sitter jag och kollar på tv snart ska jag och mamma gå och äta pizza och sen ska hon gå och jobba och då ska jag nog vara med min granne annars så kommer jag nog städa i mitt rum och sånt kanske ska kolla på en film :) men jag vet inte vilken :D kommer nog mer upd sen :)

Av Hanna Persson - 18 juni 2014 23:15

Nu ligger jag nerbäddad under en filt i mitt rum med lite tända ljus och kollar på youtube :) jag kommer vara ensam hela dan imorgon eller nästan hela min mamma kommer hem halv tio på kvällen för att hon ska jobba :) men jag kommer städa i mitt rum och ta det lungt :) haha som vanligt :D men god natt på er alla som ska sova nu :)

Av Hanna Persson - 17 juni 2014 13:35

Nu är jag påväg till mina kusiner och där ska jag sova över till imorgon. Det är såå skönt med sommarlov och jag är så spänd på att börja på en ny skola efter sommaren :) men det är typ bästa skolan här ( tycker jag ) för alla är såå snälla tror jag haha :D ne men jag kommer gå där med 2 av mina kusiner och en släkting till så det kommer nog bli bra :) men nu är vi snart framme så hej då:) det kanske kommer ett inlägg till ikväll när vi ska bada :) och detta är första bilden på mig ;) haha

Av Hanna Persson - 8 juni 2014 14:21

Nu är jag hos min farmor och farfar och vi äter jordgubbar och glass och det är sååå.... Gott :) i fredags spelade jag just dance i typ 1 timme :) men det är ju så roligt ;) det kommer nog bli endel mer sen när vi kommer hem :) och igår va jag och min pappa i Växjö och hälsade på min storebror ( 20 år ) han går i skola där ( läser ) men jag har inte sett honom på ca 2 månader så det va super kul :) och han har en skit stor lägenhet och den delar han med en annan kille :) men den va verkligen jätte stor :)

Av Hanna Persson - 5 juni 2014 18:57

Nu är jag påväg till ett ställe utanför Helsingborg :) och där ska vi stanna till imorgon :) vi ska bo i min mammas kompisars sommarstuga :D och jag tog med ganska " kalla " kläder och nu öser det ner regn så vi får se hur det går :) men det är typ en timme i bilen till så jag får väll sitta här med min musik ;) jag lyssnar på mix megapol :) men hoppas att ni får en bra fortsatt dag / kväll :)

Presentation


Välkommen till min blogg ♥ hoppas att ni gillar den ♥♥♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni? Att jag ska...
 Uppdatera oftare?
 Lägga ut mer bilder?
 Ha en bild till varje inlägg?
 Uppdatera mindre?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards