hannafooo

Alla inlägg under juli 2014

Av Hanna Persson - 30 juli 2014 12:56

Det har varit dålig upd nu jag vet hehe...

Men igår fick jag reda på att jag ska på fooovertigo!!!!!!! jag är så himla glad jag ska dit med mina kusiner den 23 Augusti och det kommer bli så sjukt kul!!! Är det någon mer som ska dit då?

Och någon dag denna veckan så ska jag , min mamma ,mina kusiner och deras mamma åka till ullared :) 

Och är det någon som vet någon app till mobilen där man kan sätta in en vattenstämpel? :) Hej då ♥


Av Hanna Persson - 24 juli 2014 17:13

Nu har min kamera kommit det är en Denver-AC 5000W :) jag och pappa håller på och fixar med den nu så jag kommer filma lite sen så det kanske kommer en liten video på det sen :) men jag vet inte :) glöm inte att ställa frågor till mig här eller på kik ( katthannna ) så kommer jag svara på alla här :) Hej då <3

Av Hanna Persson - 24 juli 2014 01:11

Hej! nu var det länge sedan jag la upp något 

de ska jag bli bättre på ;) 

men jag tänkte berätta vad som har hänt nu sen jag uppdaterade sist :) 

Förra onsdagen va jag på konsert i Karlshamn det va the fooo ofc ;D haha ne men jag stog längst

fram och jag va där med mina kusiner men vi stog längst fram och det va likadant som på foooexperience 

och jag va ju på den den 25 april men aaa 

när dom gick ner från senen alltså " ner " till publiken eller vad man ska säga 

men när dom gjorde det så kom Felix dit där vi va och då sträckte alla ut sina händer såklart ;D 

och då va jag den lyckliga denna gången som rörde han 

jag höll han i handen och det va helt fantastiskt <3 och när Oscar gick förbi så hoppade han över oss haha:D 

mn konserten va super ;) jag kan göra ett annat inlägg där jag bara skriver om de dagen :) 

men det tog 2 timmar att åka dit vi väntade 8 timmar innan vi fick ställa oss och 2 timmar innan konserten började 

men det va såå värt det <3 

men annars har det inte hänt så mycket :) föruton att på torsdagen ( dagen efter ) så åkte vi till kalmar och va där till söndagen :) och det va kul 

men just nu är jag hos min pappa :) och jag har varit här hela veckan och ska troligen vara här hela nästa vecka med :D 

men jag tänkte svara på frågor och sånt så om ni undrar någon så kan ni ju skriva till mig på kik ( katthannna ) eller i kommentarerna så svarar jag på ALLA frågorna :) oh juste jag och in pappa har beställt en kamera som är vattentät så jag kommer nog lägga upp videor på när jag filmar här :) 

God natt <3 och alla foooers som läser fooonatt <3 

jag kanske lägger upp något imorgon men jag vet inte <3 

Av Hanna Persson - 14 juli 2014 18:49

Jag och min mamma va nere på stan innan och då hitta de jag lite saker på stadium och guldfynd
bikinidelarna kostade 99 kr styck och klockan kostade 98,50 alltså 90 kr :)

Presentation


Välkommen till min blogg ♥ hoppas att ni gillar den ♥♥♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni? Att jag ska...
 Uppdatera oftare?
 Lägga ut mer bilder?
 Ha en bild till varje inlägg?
 Uppdatera mindre?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards